Який ресторан обрати для весілля у Дніпрі

Підготовка весільного свята завжди починається із вибору майданчика. Молодим мимоволі доводиться стикатися з нюансами та аспектами, які важливо враховувати, аби урочистість пройшла успішно. Кафе-ресторан “Карусель” представляє основні поради щодо вибору закладу для проведення весільного бенкету.

Якщо є можливість, пошук ресторану починайте не менш ніж за півроку до весілля. Особливо важливо заздалегідь подбати про оренду закладу, якщо свято припадає на “гарячі місяці”.

На що варто звернути увагу?

  • місткість ресторану;
  • зручне розташування закладу;
  • можливість дістатися на транспорті;
  • наявність паркування для весільного кортежу та автотранспорту гостей;
  • меню;
  • наявність та функціональність музичного обладнання.

Щоб розрахувати бюджет банкету, важливо визначитися з кількістю гостей. При розрахунку помножте вартість пропонованого меню на кількість запрошених. Виходячи з отриманої суми, вибирається ресторан з урахуванням потрібних параметрів.

Якщо у гостей є можливість дістатися машиною, можна подумати про оренду майданчика за містом. Ідеальним варіантом стане заклад, розташований поряд із місцем реєстрації. За місткістю ресторан має бути просторим, щоб було місце для танців та конкурсів.

На етапі вибору ресторану дізнайтесь в адміністрації:

  1. Чи не зайнята дата весілля – подбайте про оренду приміщення заздалегідь.
  2. Чи є можливість закриття локації та чи будуть у цей день присутні інші гості закладу?
  3. На скільки людей розраховане приміщення – щоб гостям було комфортно.
  4. Чи є паркування, скільки машин вона вміщує та коли закривається.

Обговорюючи важливі питання з адміністратором, уточніть розмір передоплати. Як правило, аванс може досягати половини вартості всього замовлення. Також одразу з’ясуйте всі умови оренди зали, щоби розрахувати повний бюджет.

Заздалегідь дізнайтеся імена офіціантів, які будуть обслуговувати, вивчіть меню та виберіть, які страви кухні підійдуть для банкету. Якщо серед гостей будуть діти, подбайте про організацію дитячого столу з дієтичними стравами. Також для вегетаріанців підберіть найбільш відповідні варіанти частування. Ресторани пропонують унікальні авторські страви від шеф-кухаря. Вони здивують гостей, але така кухня коштуватиме дорожче.

Не забудьте замовити розкішний весільний торт, фрукти, десерти та напої. Не всі ресторани дозволяють приносити із собою алкогольну продукцію, таке питання вирішите напередодні свята. У деяких закладах стягується плата за обслуговування кожної відкритої пляшки, що необхідно врахувати.

Як обрати банкетний зал ресторану на весілля

Вибираючи оформлення банкетного залу, потрібно уявляти, яке саме весілля Ви бажаєте бачити. Сьогодні існує безліч варіантів стилів та дизайну:

  1. Романтичний стиль має на увазі наявність м’яких пастельних тонів, мерехтливих свічок та ніжних кольорів. В оформленні інтер’єру використовують мережива, квіткові орнаменти, повітряний текстиль.
  2. Стиль вінтаж суворо витриманий. Він має на увазі наявність речей під старовину, ніжних непомітних букетів, якісних лляних тканин.
  3. Весілля у стилі рустик відрізняється сільським оформленням. У дизайні використовуються речі, виготовлені з природних матеріалів своїми руками. Рукописне меню, згорнуте в трубочку, здивує присутніх. Інтер’єр оформлений легкими тканинами, що летять.
  4. Стиль бохо не обходиться без стильних вінтажних ваз, кольорового скла, різнокольорового пір’я та каміння, вишитих подушок та декоративних помітних елементів.
  5. Сучасне весілля у стилі модерн запам’ятається надовго. У декорі використовуються строгі правильні форми, колірна гама обмежена тонами.

Адміністрація подбає про те, щоб догодити замовникам і зробить все можливе для проведення вдалої урочистості. Влітку для танців ідеальним варіантом стане веранда з великою кількістю зелені. Перед тим як обговорити схему розміщення меблів, вивчіть форму залу.

Попросіть в адміністрації фотографій можливих варіантів оформлення приміщення. Якщо планується запрошувати весільного фотографа, не забудьте врахувати тонкість освітлення. Оскільки свято проходитиме увечері, знадобиться оренда світлового обладнання. Аналогічно варто передбачити наявність музичного обладнання, сцени та майданчика для танців.